Nå har UKA-17 fått et helt nytt utseende! UKAs grafikkgjeng har jobbet hardt og lenge med å lage en grafisk profil til UKAs store jubileumsår. “I bunnen av bøtta fylt med blod, svette, tårer og solhilsener fant vi til slutt UKAs nye visuelle identitet.” sier Bernhard Paus Græsdal, Art Director for UKA-17.

Den nye grafiske profilen vil være gjennomgående i alt UKA-17 produserer og gjenspeiler festivalens visjon og verdier. I år er visjonen ”Skap Historie!”, noe grafikken har hatt i tankene når de bestemte seg for å legge gammel grafikk til side for å skape noe helt nytt.

Det skal også synes at UKA fyller 100 år. Derfor får vi et gledelig gjensyn med UKAs tidligere revyplakater, som er satt sammen og brukt som et gjennomgående mønster i profilen. Med et moderne og nytt uttrykk som feirer det gamle, vil UKA-17 ved å være varm, engasjert og ambisiøs fange blikk og spre UKEfølelsen i hele Trondheim.