Velg en kategori under

Billetter

UKAs utsalgssted for billetter – hvor er det og når er det åpent? Under UKA kan du benytte deg av billettluka i glassinngangen på Samfundet. Den kan benyttes for å kjøpe billetter, og for å endre billettype fra medlem til ikke-medlem ved å betale et mellomlegg.
Det vil være mulig å kjøpe billetter i døren til arrangementer som ikke er utsolgt på Samfundet og i Dødens dal. Der kan du også endre billettype fra medlem til ikke-medlem. På Samfundet gjelder dette fra kl 19.00 fram til Huset stenger hver dag det er arrangementer der. I Dødens dal gjelder dette under hele arrangementet.
Åpningstider Luka i glassinngangen:
13:00 - 19:30 hverdager + lørdag
13:00 - 16:30 søndager
For billettrelaterte spørsmål, send en e-post til billett-support@uka.no.
Hvis det haster er det mulig å ringe billettsupport på 992 15 995 eller daghavende salget på 992 15 994.
Når legges inngang på Samfundet og temafester ut for salg? Inngang på Samfundet og billetter til temafester vil komme for salg på uka.no på et senere tidspunkt. Følg med her og på UKA sin Instagram og Facebook for å få med deg når det skjer!
Kan jeg bytte/refundere billetten min? Kjøpte billetter kan ikke byttes, og refunderes kun ved avlysninger. Dersom arrangementet ikke kan gjennomføres grunnet myndighetsrestriksjoner knyttet til covid-19 virus eller andre pandemier eller sykdommer, vil dette regnes som en avlysning. I slike tilfeller vil billettpris eks. billettavgift automatisk tilbakeføres til betalingskortet. Mer om UKAs salgsbetingelser finner du på uka.no/salgsbetingelser.
Hva betyr priskategoriene «medlem» og «ikke-medlem»? Hvis du er medlem av Studentersamfundet i Trondhjem kan du kjøpe billetter til medlemspris. En billett vil kun være gyldig sammen med et medlemskort med gyldig oblat, og det er kun mulig å ha én billett per arrangement på samme medlemskort. Du må ha med deg medlemskortet for å få innslipp på arrangementet. Hvis du kjøper billettløst vil medlemskortet ditt fungere som billetten, og du må da ha med deg det aktuelle medlemskortet for å få innslipp.

Medlemmer ved Samfunnet i Ås og Studentersamfunnet i Bergen kan også kjøpe medlemsbilletter ved fremvisning av gyldig medlemsbevis.
Jeg har kjøpt medlemsbillett, men er ikke medlem. Hva gjør jeg? Det vil være mulig å endre billettype fra medlemsbillett til ikke-medlem ved å betale et mellomlegg. Under UKA vil vi sette opp en servicebrakke ved inngangen til Dødens dal, som vil være bemannet under arrangementer i Dalen.
Det er bare å møte opp ved billettluka i glassinngangen på Samfundet under åpningstidene (fra 6. oktober) eller ved servicebrakken eller hovedinngangen på Samfundet før konsertstart, så blir det ordnet. I Luka trengs de fire siste sifrene i betalingskortet for å kunne omgjøre billetter fra medlem til ikke-medlem.
Kan jeg legge billetten på medlemskortet mitt? Dersom du velger alternativet «billettløst» når du kjøper billett blir selve medlemskortet ditt billetten. Da vil du kun trenge å ha med medlemskortet til arrangementet. Merk at du kun kan ha én billett på medlemskortet for hvert arrangement, resten vil komme på e-post.
Hvordan får jeg billetten jeg har kjøpt på UKA.no? Når du har betalt for billettene får du en bekreftelse på kjøpet via e-post. Denne vil inneholde billettene som du da må printe ut og ta med på arrangementet. Mer informasjon om hvordan du åpner filen med billettene vil komme i samme e-post.
Hvis du er medlem av Studentersamfundet og velger «billettløst» vil selve medlemskortet ditt fungere som billetten og du vil da kun trenge å ta med dette til arrangementet. Merk: du kan kun ha én billett på medlemskortet ditt, så hvis du bestiller fler samtidig vil de sendes til eposten du har registrert på Samfundet-brukeren din. Du skal ha mottatt billetten din på epost i løpet av en halvtime etter billettkjøp. I perioder med mye trykk på systemet kan det ta lenger tid, både på epost og før billetter på medlemskort er synlige på Samfundet sine systemer.
Jeg ønsker å videreselge min billett. Hvordan stiller UKA seg til det? Alt videresalg av billetter er forbundet med betydelig risiko for svindel. Det er ingen måte å kontrollere at en billett er gyldig før man står i døren. UKA fraråder alt privat videresalg. Vi vil også minne om at UKA i henhold til kjøpsvilkårene kan heve ethvert kjøp ved mistanke om svartebørssalg eller forsøk på å omgå den ordinære kjøpsprosessen. Dersom UKA hever slike kjøp, eller ved avlysninger, blir pengene tilbakeført til den opprinnelige kundens betalingskort.
Hvor finner jeg mer informasjon om billetter? Du finner mer informasjon om billetter på UKA.no. Priser, tidspunkt, aldersgrenser og annen informasjon som gjelder for de ulike arrangementene finner du også her. Har du noen andre spørsmål om billetter som ikke står her? Kontakt oss på billett-support@uka.no.

Lurer du på noe som ikke står her? Kontakt oss på billett-support@uka.no. Dersom henvendelsen gjelder kjøpte billetter, oppgi de siste fire siffer i betalingskortnummeret, eller referansenummeret som står under strekkoden.

Vi vil gjerne lagre informasjon om hvordan du bruker nettsiden vår.
Les mer