Kundestøtte for billettkjøp

Kan jeg bytte/refundere billetten min? Kjøpte billetter kan ikke refunderes eller byttes, unntatt ved avlysninger. I slike tilfeller blir penger automatisk tilbakeført til betalingskortet etter noen dager.

Hva betyr priskategoriene medlem og ikke-medlem?

Hvis du er medlem av Studentersamfundet kan du kjøpe billetten din til medlemspris. En medlemsbillett er bare gyldig sammen med et medlemskort. Husk at du derfor må ta med og vise fram et gyldig medlemskort i tillegg til billetten din på arrangementet.

Jeg har kjøpt medlemsbillett, men er ikke medlem på Samfundet! Hva gjør jeg?

Du kan få omgjort medlemsbilletten til en ikke-medlemsbillett mot at du betaler mellomlegget. Besøk et av UKAs utsalgssteder, så får du hjelp til å endre billetten din. UKAs utsalgssteder finner du her.

Hvor finner jeg UKAs utsalgssteder for billetter? Under UKA kan du benytte deg av UKAs billettbrakke eller billettluka i hovedinngangen på Samfundet. Billettbrakken kan benyttes for å kjøpe billetter, og få hjelp med billettrelaterte spørsmål og problemer. Billettbrakken finner du her -- omtrent midt i mellom Samfundet og Dødens dal, rett overfor Bunnpris.

Er UKA bare for studenter?

Du må ikke være student for å delta på UKA sine arrangementer. UKA er Norges største kulturfestival, og med hundrevis av arrangementer skaper UKA magiske øyeblikk for alle!

Kan jeg legge billetten på medlemskortet mitt?

Velger du billettløst når du kjøper billett, blir selve medlemskortet billetten din. Da trenger du kun å ta med medlemskortet ditt for å slippe inn på arrangementet. Merk: Du kan kun ha én billett på kortet per arrangement. Du vil uanset få tilsendt alle billettene på epost.

Hvordan får jeg billettene jeg har kjøpt på UKA.no?

Når du har betalt for billettene får du en bekreftelse av kjøpet på e-post med billettene vedlagt, som du printer ut og tar med på arrangementet. Mer utfyllende informasjon om hvordan du åpner filen med de vedlagte billettene står i samme epost.

Hvordan blir jeg medlem av Samfundet?

Se samfundet.no/medlemskap for mer informasjon.

Jeg ønsker å videreselge min billett. Hvordan stiller UKA seg til det? Alt videresalg av billetter er forbundet med betydelig risiko for svindel. Det er ingen måte å kontrollere at en billett er gyldig før man står i døren. UKA fraråder alt privat videresalg. Vi vil også minne om at UKA i henhold til kjøpsvilkårene kan heve ethvert kjøp ved mistanke om svartebørssalg eller forsøk på å omgå den ordinære kjøpsprosessen. Dersom UKA hever slike kjøp, eller ved avlysninger, blir pengene tilbakeført til den opprinnelige kundens betalingskort.

Jeg har behov for tilrettelegging

Ta kontakt med tilgjengelighet@uka.no,hvis du har behov for tilrettelegging, eller spørsmål rundt dette. Ledsager kommer inn gratis ved fremvisning av gyldig ledsagerbevis.

Hvor finner jeg mer informasjon om billetter?

Du finner mer informasjon om billetter på UKA.no. Priser, tidspunkt, aldersgrenser og annen informasjon som gjelder for de ulike arrangementene finner du også her.

Har du noen andre spørsmål om billetter som ikke står her? Kontakt oss på billett-support@uka.no.

Lurer du på noe som ikke står her? Kontakt oss på billett-support@uka.no. Dersom henvendelsen gjelder kjøpte billetter, oppgi de siste fire siffer i betalingskortnummeret, eller referansenummeret som står under strekkoden.

Vi vil gjerne lagre informasjon om hvordan du bruker nettsiden vår.
Les mer